fbpx
kibayazilim-estiq-logo
  • (216) 337-7402
S.S.S.2022-02-05T16:46:21+00:00

Hangi problemi çözmeye çalışıyorsunuz?

Danışmadaki arkadaşlar bazen telefonlara yetişemiyor. Telefondayken müşterinin dosyasını bulup onu yönlendirmekte güçlük çekiyor. Bunun için bir çözümünüz var mı?2022-10-02T14:10:33+00:00

Telefonlara yetişemiyor. Evet. Sisteme ek olarak satın alınan CALLERID modülümüz mevcut. Bu bir cihaz ve bağlı yazılımı. Danışmada telefon çalarken EstIQ sisteminde pencerenin sağında bir uyarı çıkar ve arayan numaranın hangi müşteriniz olduğunu gösterir. Danışma telefonu açtığı anda müşterinize ismiyle hitap eder, müşteri kartına veya randevularına açılan pencereden kolayca erişebilir. Kolayca yeni randevu verebilir veya kalan seanslarını söyleyebilir. Sistem, cevaplanmayan telefonları da kaydeder. Böylelikle sizi arayan potansiyel müşterilerinize veya gerçek müşterilerinize tekrar geri dönüş sağlayabilirsiniz.

Bizi nereden duydunuz , hangi alanlara reklam yatırımı yapmalıyım?2022-10-02T14:09:43+00:00

Bizi nereden duydunuz? Sistemde müşteri kaydı yapılırken “bizi nereden duydunuz?” alanı seçildiğinde, bizi nereden duydunuz raporu alarak, hangi alana yatırım yapmanız gerektiğini görebilirsiniz.

Bizi referans veren müşterilerin raporunu alabilir miyim?2022-10-02T14:34:41+00:00

Referans veren müşterilerin tümünün raporunu alabileceğiniz gibi, sizi en çok referans veren 10 müşteri raporunu da alabilirsiniz.

Tarih aralıklı gelmeyen müşteriler raporu alabilir miyim?2022-10-02T14:00:13+00:00

Evet. Tarih aralıklı gelmeyen müşteriler raporu alabilirsiniz.

Hizmet reçeteleri oluşturabilir miyim? Önümüzdeki ay ortalama ne kadar sarf veya kabin ürünü harcayacağımı hesaplatabilir miyim?2022-10-02T14:35:37+00:00

Hizmet reçeteleri oluşturabilirsiniz. Evet. Sistemde reçetelendirme mevcuttur.

Kolayca randevu verebilir miyim? Sürükle-bırak ile randevu verebilir miyim?2022-10-02T14:35:52+00:00

Kolayca randevu verebilirsiniz. Evet. Sürükle bırak ile, paket müşterisinin kalan seans bilgisi de gözükecek şekilde kolayca randevu verebilirsiniz. Sürükleyip bırakarak randevu verme kolaylığını ESTIQ ile yaşayın. Randevuda değişiklik · Randevu taşıma (Sürükle / Bırak) · Randevu silme · İlave fonksiyonlar…

Randevularımı verdim. Ayşe Hanım’ın vadelendirilmiş borcu var. Müşteri, daha işleme girmeden bakiyesini ona hatırlatabilir miyim?2022-10-02T14:27:09+00:00

Randevularımı verdim. Randevu ekranında borcu olmayan müşterilerin randevuları mavi, borcu vadelendirilen müşterilerin randevusu mor işaretlidir. Borçlu müşteri daha uygulamaya girmeden ayırt edilebilir.

Müşteri borçlarını vadelendirebilir miyim?2022-10-02T14:27:44+00:00

Müşteri borçları. Evet. Borcun vadesi geldiğinde size sistemin hatırlatma yapmasını da sağlayabilirsiniz. Ayrıca borç vade sorgulama raporu ile tarih aralıklı vadesi gelen/gelecek müşterilerin raporunu alabilirsiniz.

Sisteme müşteri fotoğraflarını ekleyebilir miyim?2021-03-01T19:59:41+00:00

Evet. Google Drive entegrasyonumuz bulunmaktadır. Hem fotoğrafları hem dijital ortamdaki diğer dokümanları müşteri bazında saklayabilirsiniz.

Borçlu müşterileri takip edebilir miyim?2021-03-01T19:56:58+00:00

Evet. Tek tek borçlu müşterileri müşteri işlem kartında görebileceğiniz gibi, raporlarda tüm borçlu müşterilerinizin raporunu da alabilirsiniz.

Botox, dolgu gibi periyodik hizmetlerimiz var. Hizmet zamanı gelen müşteriler bize hatırlatılır mı?2021-03-01T19:56:15+00:00

Evet. Sistemde periyodik hizmet zamanlayıcısı bulunmaktadır. Sistem, size hatırlatma yapabildiği gibi, zamanlanırsa, hazırlayacağınız taslak metni baz alarak ilgili kişilere otomatik sms de gönderebilir.

Sistemden SMS gönderebilir miyim?2021-03-01T19:55:21+00:00

Evet. SMS için entegrasyon ile MOBİLDEV altyapısını kullanmaktayız. Sistemden tüm müşterilerinize sms gönderebileceğiniz gibi, yarın randevusu olan müşterilere, doğum günü gelen müşterilere, evlilik yıldönümü gelen müşterilere vb. zamanlayıcılarla otomatik olarak sms gönderebilirsiniz.

Bize en fazla gelir getiren müşteri raporu alabilir miyim?2021-03-01T19:53:51+00:00

Evet. Raporu hizmetin bağlı olduğu bölüm, hizmet veya ürün kırılımında da alabilirsiniz.

Tarih aralıklı tahsilat raporu alabilir miyim?2021-03-01T19:53:00+00:00

Evet. Tarih aralıklı tahsilat raporu alabildiğiniz gibi, ödeme tiplerine göre gruplu tahsilat raporu da alabilirsiniz.

Tarih aralıklı yapılan satışların raporunu alabilir miyim?2021-02-28T19:56:50+00:00

Evet. Tüm raporları Excel’e de gönderebilirsiniz.

Çevremdeki bazı işletmelerle anlaştım. Örneğin A bankası personeline %10 indirim yapıyorum. Sistemde bunu otomatik olarak yapabilir miyim?2021-02-28T18:14:15+00:00

Evet. Sistemde indirim tanımlamaları mevcuttur. Garanti bankası personeline genel %10 indirim tanımlayabileceğiniz gibi, çeşitli hizmet veya ürün gruplarına göre farklı oranlarda indirimler de sunabilirsiniz.

Müşterilerime annelerine veya arkadaşlarına hediye etmeleri için hediye kartı satabilir miyim?2021-03-01T20:38:06+00:00

Evet. Sistemde hediye kartı modülü mevcuttur.

Sistemde müşterilerime puan kazandırabilir miyim?2021-03-01T20:38:21+00:00

Evet. İstediğiniz yüzdede hizmet ve/veya ürün satışı bazında puan kazandırıp, kazanılan puanların istediğiniz hizmetlerde/ürünlerde veya para olarak kullanılmasını sağlayabilirsiniz.

Sistemden fatura kesebiliyor muyum?2021-02-28T18:09:07+00:00

Evet. Müşterilerinize fatura kesebilirsiniz. Kestiğiniz faturaları raporlayabilirsiniz. Mali müşavirinize Excel formatında fatura listenizi gönderebilirsiniz. E-fatura ve e-arşiv fatura entegrasyonu ile faturalarınızı elektronik ortamda da hazırlayabilirsiniz.

Sistemde onam/izin formu hazırlayabiliyor muyum?2021-02-28T18:06:51+00:00

Evet. Onam/izin formu hazırlayıp firmanızın logosu ile çıktısını alabilirsiniz. Onam formlarını kendi isteğinize göre düzenleyebilir, sisteme yeni onam formları ekleyebilirsiniz.

Sistemde sözleşme hazırlayabiliyor muyum?2021-02-28T18:04:43+00:00

Evet. Teklif/Sözleşme ekranında hazırlayıp çıktısını alabilirsiniz. Logonuzla sözleşme bastırabilirsiniz.

Henüz müşterimiz olmayan ama işletmemizi ziyaret eden potansiyel müşteriler var. Yaptığımız görüşmeleri kaydedebileceğimiz bir alan var mı?2021-02-28T18:02:23+00:00

Evet. Görüşmeler penceresine potansiyel müşterilerinizi kaydedebilirsiniz. Tarih bazında arama notları girerek, durum atamaları yapabilirsiniz.

Personel primlerini hesaplayabilir miyim?2021-02-28T17:18:36+00:00

Evet. Prim modülü ile prim hesaplaması yapabilirsiniz. Yüzdesel, tutarsal veya baremli prim verebilirsiniz. Primlerinizi sadece alınan tahsilatlar üzerinden hesaplatabilirsiniz.

Kasa ve gider takibi yapabilir miyiz?2021-02-28T17:16:28+00:00

Evet. Sistemde kasa takibi yapabilir, günün başında devreden tutarları görebilir, giderlerinizi de kasanın gider bölümüne işleyerek kasa raporları alabilirsiniz. Müşteri, personel veya tedarikçi bazında gider girişi yapabilirsiniz.

Sistemde randevularımızı takip edebilir miyiz?2021-02-28T17:13:33+00:00

Evet. Oda ve personel için tasarlanan randevu penceremizde hem odaya hem personele randevu alarak karışıklıkların da önüne geçebilirsiniz. Kiba Mobil Randevu ile randevularınızı hareket halindeyken de cep telefonunuzdan planlayabilirsiniz.

İşletmemizde Diyetisyen bulunmakta. Diyet takibi yapabilir miyiz?2021-02-28T17:11:52+00:00

Evet. Sistemde diyet formu bulunmaktadır. Her bir müşteri için diyet reçeteleri oluşturup çıktısını alabilirsiniz.

Zayıflama hizmeti veriyoruz, müşterilerin vücut ölçülerini sisteme işleyebilir miyiz?2021-02-28T17:10:50+00:00

Evet. Sistemde ölçüm tablosu bulunmaktadır. Her bir müşterinin geldiği tarihlere göre ölçüm bilgilerini işleyebilirsiniz.

Sistem kolay mı?2021-02-28T12:34:36+00:00

Evet. Sistem oldukça kolay. Üç tip pencere yapısı var. Bu üç tipi öğrendikten sonra tüm sistem aynı yapı ile çalışır. Sistem, eğitim videoları ile de desteklenmiştir.

Programda yetkilendirme var mı?2021-02-28T12:33:00+00:00

Evet. Her kullanıcı kendi kullanıcı adı ve şifresi ile girerek, kendisine verilen yetki doğrultusunda sistemi kullanabilir.

EstIQ KVKK (6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu) uyumlu mu?2021-02-28T13:12:37+00:00

Evet. KVKK Uyumlu Açık Rıza Yönetimi Kişisel Verilerin Korunması Kanunu, müşterilerinizin farklı kanallardan topladığınız kişisel bilgilerini neden topladığınız, nerede tuttuğunuz ve kimle paylaştığınız konusunda aydınlatmanızı, açık rızalarını almanızı ve gerektiğinde tüm bu veri işleme sürecini ispatlamanızı ister. Tüm bu süreci Kiba EstIQ izinli veritabanınız üzerinden kolayca kanuna uygun olarak yönetebilirsiniz.

EstIQ IYS (İleti Yönetim Sistemi) uyumlu mu?2021-02-28T12:47:01+00:00

Evet. Pazarlama, promosyon, kampanya, indirim, hediye, reklam vb. ticari elektronik iletilerin Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Hakkında yayınlanan yönetmelik kapsamında; alıcının onayı olmadan gönderilemeyeceği ve izinli olarak gönderilen iletilerde ise alıcıların reddetme hakkının bulunduğu belirtilmiştir. İleti Yönetim Sistemi adı verilen ulusal veri tabanında alınan izinler, saklanır, arşivlenir, belgelerin güvenliği ve gizliliği sağlanır, gerektiğinde arşivden çıkarılır ve tüm bu süreç taraflarca kolaylıkla yönetilir.

Sesli arama, e-posta veya sms gibi ticari elektronik ileti gönderen gerçek ve tüzel kişiler İleti Yönetim Sistemi (İYS)’ne kaydolmak zorundadır.

Sisteme tüm müşterilerimi ekleyebilir miyim? Sınırlama Var mı?2021-02-28T13:14:07+00:00

Sisteme tüm müşterilerinizi ekleyebilirsiniz. Sınırlama yoktur.

Sistemde seans takibi yapılıyor mu?2021-02-28T13:15:32+00:00

Evet. Uygulama seanslarının takibini yapabilirsiniz.

Hangi personelimiz ne zaman hangi uygulamaya girmiş görebilir miyim? Müşterilerimizin kalan seansları kaçar tane? Firmamızın ileriye dönük gireceği seanslar ne kadar takip edebilir miyiz?2021-02-28T13:18:03+00:00

Evet tamamını takip edebilirsiniz.

Hangi personelimiz ne kadar satış yapmış görebilir miyim?2021-02-28T13:21:16+00:00

Evet. Sistemde oldukça ayrıntılı satış raporları ve analizleri mevcuttur.

Barkodlu stok takibi yapabilir miyim?2021-02-28T13:39:02+00:00

Evet. Alış sipariş ve isrsaliyesinde, sayımda ve ürün satışlarında barkod okuyucu kullanabilirsiniz.

Bazı ürünlerim bitmeden yenisini sipariş vermem lazım. Bu noktada sistemin bir önerisi var mı?2021-02-28T17:00:25+00:00

Evet. Sistemde ürün kartında kritik stok seviyesi alanı bulunmaktadır. Bu alana stoğunuzda mutlaka bulunması gereken adeti girdiğiniz takdirde kritik stok raporları çekip sipariş verebilirsiniz.

Ürün aldığım firmaların borç-alacak ilişkilerini takip edebilir miyim?2021-02-28T17:03:22+00:00

Evet. Tedarikçi borç alacak ilişkisini takip edebilirsiniz.

Müşterilerime sattığım hizmetlerin takibini yapabilir miyim?2021-02-28T17:05:42+00:00

Evet. Müşterilerinize sattığınız hizmet, ürün veya paketlerin takibini yapabilirsiniz.

Tahsilatlarımı takip edebilir miyim?2021-02-28T17:08:02+00:00

Evet. Tahsilatlarınızı nakit veya bankalar şeklinde takip edebilirsiniz. Sisteme çalıştığınız bankaları tanıtmalısınız.