Randevuya yeni oda veya personel nasıl ekleme

1.Adım

Randevu sayfasına yeni oda veya personel eklemek için “Anasayfa”da, “İşlemler” alanında yer alan Randevu butonuna tıklayın.

2.Adım

“Randevu” sayfasında üst kısımda yer alan simgesel  butonlar içinden üzerinde iki insan figürü olan butona tıklayın.

3.Adım

Yeni Kayıt Ekle butonuna tıklayın.

4.Adım

Oda veya Personel adını, tipini seçin, sonra “Personel – Hizmet Kodu” kolonunda yer alan üzerinde üç nokta bulunan butona tıklayın.

5.Adım

“Personel Arama” penceresinden personeli seçin ya da tipi oda seçtiyseniz odada tanımlanacak hizmeti seçin ve çift tıklayın.

6.Adım

Ayırt etmek adına renk seçin ve Enter tuşuna basarak kaydedin.

7.Adım

Tamam butonuna tıklayarak çıkın.