Yeni Müşteri Kaydı

 1. YöntemMüşteri İşlemleri
Ana sayfada bulunan Müşteri İşlemleri bölümüne tıklayın.

 1. Adım
Müşteri İşlemleri sekmesi içerisinde, sol taraftaki Yeni tuşuna tıklayın veya boş bir alana sağ tıkladıktan sonra, Yeni tuşuna tıklayın.
 Önemli: Daha önce kaydı olabilir. Tekrarlı kayıt oluşturmamak için İsim yada Cep Tel gibi bilgilerini, sol üst bölümden Arama yaparak kontrol ediniz.

2. Adım
Açılan pencerede Müşteri bilgilerini doldurduktan sonra Tamam tuşuna tıklayarak kaydınızı tamamlayın.
İpucu: “Müşteri işlemlerinde not hatırlatılsın.” seçeneği işaretlenir ise, Not alanına yazdığımız bilgilendirmeler, müşteri her görüntülendiğinde size gösterilir.

Videolu Anlatım:

 2. YöntemRandevu
Ana sayfada bulunan Randevu bölümüne tıklayın.

1. Adım
Randevu vereceğimiz zamana çift tıklayın veya sağ tıkladıktan sonra, Yeni Randevu tuşuna tıklayın.

2. Adım
Açılan pencerede yeşil ‘+’ tuşuna tıklayın.

 3. Adım
Açılan pencerede Müşteri bilgilerini doldurduktan sonra Tamam tuşuna tıklayarak kaydınızı tamamlayın.

Videolu Anlatım:

3. YöntemMüşteri Yönetimi
Ana sayfada bulunan Müşteri Yönetimi bölümüne tıklayın.

 1. Adım
Müşteri sekmesi içerisinde, sol taraftaki Yeni tuşuna tıklayın veya boş bir alana sağ tıkladıktan sonra, Yeni tuşuna tıklayın.

2. Adım
Açılan pencerede Müşteri bilgilerini doldurduktan sonra Tamam tuşuna tıklayarak kaydınızı tamamlayın.