SATIŞ BİLETLERİ / CRM

1. Adım

Anasayfada “İşlemler” menüsü altında yer alan “Satış Biletleri” butonuna tıklayınız.

Kiba Satış Görüşmeleri

2. Adım

Yeni bilet oluşturma için sol üstte bulunan “+Ekle” tuşuna basabilir veya ekranın herhangi bir yerinde sağ tıklayıp “Yeni Bilet” tuşuna tıklayınız.

3. Adım

Açılan pencerede sol üst taraftaki arama kutucuğunu kullanarak İşlem yapmak istediğiniz kişiyi bulunuz, ardından çift tıklayarak müşteriyi seçiniz.

İpucu: Büyüteç tuşuna basarak detaylı arama yapabilir veya “+” ikonuna basarak yeni müşteri kaydı yapabiliriz.

 

4. Adım

Aday müşterimizin seçimini yaptıktan sonra, açılan pencerede Kategori, Durum, Fırsatın değerini, Konu/Kampanya, Atanan kullanıcıyı ve Atanan grubu seçiniz. Gerekiyorsa Öncelik düzeyi belirleyiniz.

5. Adım

Sağ taraftaki “+” ikonuna basınız. Müşteri ile gerçekleştirdiğiniz görüşmeyi burayı yazınız ve ardından ”” tuşuna basıp kaydediniz. Görüşme sonrasında durum kısmında güncelleme yapabilirsiniz.

Kiba Satış Görüşmeleri

İpucu1: Whatsapp ikonuna basarak müşteri ile whatsapp web üzerinden görüşme sağlayabilirsiniz.

İpucu2: 🔔” İkonuna basarak danışanı daha sonra aramak adına bir hatırlatıcı kurabilirsiniz.