SATIŞ BİLETLERİ / CRM
1. Adım
Anasayfada “İşlemler” menüsü altında yer alan “Satış Biletleri” butonuna tıklayınız.
2. Adım
Yeni bilet oluşturma için sol üstte bulunan “+Ekle” tuşuna basabilir veya ekranın herhangi bir yerinde sağ tıklayıp “Yeni Bilet” tuşuna tıklayınız.
3. Adım
Açılan pencerede sol üst taraftaki arama kutucuğunu kullanarak İşlem yapmak istediğiniz kişiyi bulunuz, ardından çift tıklayarak müşteriyi seçiniz.
İpucu: Büyüteç tuşuna basarak detaylı arama yapabilir veya “+” ikonuna basarak yeni müşteri kaydı yapabiliriz.
4. Adım
Aday müşterimizin seçimini yaptıktan sonra, açılan pencerede Kategori, Durum, Fırsatın değerini, Konu/Kampanya, Atanan kullanıcıyı ve Atanan grubu seçiniz. Gerekiyorsa Öncelik düzeyi belirleyiniz.
5. Adım
Sağ taraftaki “+” ikonuna basınız. Müşteri ile gerçekleştirdiğiniz görüşmeyi burayı yazınız ve ardından ”✓” tuşuna basıp kaydediniz. Görüşme sonrasında durum kısmında güncelleme yapabilirsiniz.
İpucu1: Whatsapp ikonuna basarak müşteri ile whatsapp web üzerinden görüşme sağlayabilirsiniz.
İpucu2: “🔔” İkonuna basarak danışanı daha sonra aramak adına bir hatırlatıcı kurabilirsiniz.